sâmbătă, 2 februarie 2013

Proiecte 2013

            Îmi place ca tot ceea ce fac şi îmi manâncă mai mult timp să îl numesc proiect.
            Ei bine, m-am hotărât să fac ceva din anul ăsta minunat şi să iniţiez câteva din proiectele care îmi împânzesc mintea. Ştiu, probabil că sună mult prea măreţ, dar trebuie să încep de undeva. Astea fiind spuse, amintesc:
-"Dragi portrete"- este un proiect ce cuprinde realizarea portretelor celor dragi.
-"Arta- un tot"- încă nu sunt mulţumită de titlu, probabil îl voi redenumi, dar ca idee. Va fi un proiect ce în prin plan va avea desenul legat cu acuarela. Nu am mai încercat şi probabil nu va fi chiar de lăudat, dar încercăm.
-"Arhitectura la zi"- Pur şi simplu îmi propun să realizez în desen mari capodopere ale Arhitecturii. Atât româneşti cât şi altele.
-"Portrete"- Scurt şi la obicei. Un proiect ce se va întinde, fiind posibil numai la solicitarea unui portret.


            Sunt 4 proiecte mari şi late care probabil îmi vor ocupa anul, dar abia aştept. Nu ştiu cât de bine vor ieşi, dar o să mă străduiesc. Şi ca toate proiectele bine cunoscute, ele au un deadline. Eu nu m-am decis încă, dar voi încerca să dau nişte date, având în vedere că unele nu se termina prea repejor.
-"Dragi portrete"- 31 mai 2013
-"Arta- un tot"- 31 august 2013
-"Arhitectura la zi"- 20 iunie 2013
-"Portrete"- 31 decembrie 2013

PS micuţ: La sfârşitul unei postări ce conţine o lucrare dintr-unul dintre proiectele menţionate, voi aminti la sfârşitul acestuia unde se încadrează.

Later edit: Strecor printre cele de mai sus şi "Animale-n creion".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu