joi, 21 februarie 2013

Start proiecte 2013!

      Momentan anul ăsta numai gura a fost de mine, dar am fost ocupată și cu altele. Atât fizic cât și psihic și cum o mai fi. Nu a fost cea mai liberă perioadă a mea și nici cea mai fericită, dar nu mă plâng. Sunt optimistă și nimic nu poate să mă oprească atunci când îmi pun ceva în cap.
    Acum să sar peste introducerea plictisitoare și să spun că oficial încep munca pentru proiectele menționate anterior. Mi-am pus niște termene, niște condiții și nu pare nici puțină muncă și nici că aș avea timp de pierdut. Am ajuns la un număr incredibil de mare de desene pe care trebuie să le fac și voi încerca să-l ating.
    Lăsând vorbăria la o parte, ma apuc de treabă cu optimism și spor!


Toate cele bune, 
Rocs-Ana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu